Service

Zonder uw tevredenheid en vertrouwen hebben wij geen recht van bestaan. Dat besef motiveert ons iedere dag weer om het beste uit ons zelf te halen. Vanaf het eerste contact in de showroom tot en met service en support: we gaan voor de hoogste kwaliteit.

Advies

We willen dat u straks blij bent en vooral ook blijft met uw aankoop. Daarom spreken we goed met u door wat de situatie in uw huis is, welke apparatuur u al heeft en waaraan u behoefte heeft. Alles kan tenslotte, maar u heeft niet alles nodig. Ook een huisbezoek is mogelijk om goed te kijken naar bijvoorbeeld inrichting, akoestiek en bekabeling.



Installatie

Veel dealers besteden de installatie van apparatuur uit. Wij niet. Door uitsluitend te werken met onze eigen, door Bang & Olufsen opgeleide en gecertificeerde installateurs, weten we zeker dat de kwaliteit van de installatie uitmuntend is. Bovendien kunnen we snel en flexibel inspringen op uw wensen en omstandigheden.
Ook zorgen we natuurlijk voor de integratie met wifi, camerasystemen en overige domotica in huis.

Support

Er werkt iets niet. U bent de pincode kwijt die u moet invoeren na een stroomstoring. Of u bent vergeten hoe u bepaalde functies, die u niet dagelijks gebruikt, ook al weer inschakelt. Omdat niemand voor z’n plezier een handleiding leest, kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week een beroep op ons doen voor ondersteuning. En dat is uniek in Nederland.

Reparatie

Alle apparatuur herstellen we in huis. Uiteraard bespreken we vooraf met u wat de kosten zijn en of reparatie de moeite waard is. De apparatuur wordt gedemonteerd, doorgemeten en onderdelen worden vervangen. We verzamelen zelfs donorapparaten voor de niet meer verkrijgbare onderdelen van oudere modellen, waar klanten vaak erg aan gehecht zijn geraakt.

Mail je vraag

Verhuizen

Voordat de verhuizers arriveren demonteren wij uw B&O producten en vervoeren deze op een veilige manier naar onze vestiging. De apparatuur krijgt bij ons een software update en een grondige onderhoudsbeurt, ook aan de buitenkant. Uw producten worden dus in topconditie opnieuw geïnstalleerd. Vraag wel tijdig advies over bekabeling en integratie in uw nieuwe woning!

Projectbegeleiding

Bij nieuwbouw of een zeer grondige renovatie, heeft u alle vrijheid om alles optimaal in te richten. En daar begeleiden we u graag bij. We bespreken uw wensen en bekijken de bouwtekeningen, komen met een bekabelingsvoorstel en overleggen met de bouwbegeleider. We integreren uw Bang & Olufsen apparatuur met de modernste domotica systemen. En natuurlijk begeleiden we u bij de ingebruikname.

meer weten?